-پاسخ آیت الله سیستانی درباره لباس مشکی در محرم وصفر
-پاسخ آیت الله خامنه ای درباره افطار کردن با تربت امام حسین علیه السلام
-دست زدن همراه با شادي و خواندن و ذكر صلوات بر پيامبر اكرم و آل او(ص) درجشن هايي كه به مناسبت ايام ولادت ائمه(ص) و اعياد وحدت و مبعث برگزار مي شود چه حكمي دارد؟ اگر اين جشن ها در مكانهاي عبادت مانند مسجد و نمازخانه هاي ادارات و يا حسينيه ها برگزارشوند، حكم آنها چيست؟
-پاسخ آیت الله شبیری زنجانی درباره جشن عروسی در ماه محرم وصفر
-پاسخ آیت الله مکارم شیرازی درباره اصلاح و آرایش در ماه های محرم و صفر
-پاسخ آیت الله روحانی درباره جنگ عایشه با امیرالمؤمنین (علیه السلام) از همه گناهان بدتر بود
-پاسخ آیت الله جوادی آملی درباره نماز روز عید غدیر
-پاسخ آیت الله جوادی آملی درباره نماز عید غدیر
-پاسخ آیت الله حکیم در باره افضل بودن حضرت علی علیه السلام از بقیه ائمه وپیامبران
-پاسخ آیت الله وحید خراسانی درباره سیگار کشیدن در ماه رمضان

مطالب این بخش جمع آوری شده از مراکز و مؤسسات مختلف پاسخگویی می باشد و بعضا ممکن است با دیدگاه و نظرات این مؤسسه (تحقیقاتی حضرت ولی عصر (عج)) یکسان نباشد.
و طبیعتا مسئولیت پاسخ هایی ارائه شده با مراکز پاسخ دهنده می باشد.

  کد مطلب:13121 شنبه 1 فروردين 1394 آمار بازدید:5

هاشمي رفسنجاني كيست؟ چند فرزند دارد؟ هم اكنون فرزندان ايشان در چه كارهايي فعاليت مي كنند؟ آيا شايعات مربوط به ايشان (حساب در بانك سويس و ...) صحت دارد؟ چرا در صورت تخلف فرزندانش هيچ كار اجرايي صورت نمي گيرد؟ اگر گرفته توضيح دهيد؟





حضرت آيت الله هاشمي رفسجاني از روحانيون مبارز و ياران قديمي حضرت امام خميني (ره) هستند كه در راه به ثمر رسيدن و پيروزي انقلاب اسلامي زحمتها كشيده زندانها رفته، شكنجه ها و اذيتهايي را تحمل نموده و پس از پيروزي با تمام وجود در خدمت انقلاب و امام (ره) قرار گرفته است.

و پخش شايعات دروغ و گوناگون در زمينه خارج كردن پول و داشتن حسابهاي بانكي خارج از سوي پايگاههاي تبليغاتي دشمن و به منظور ترور كردن شخصيتهاي مهم كشور هميشه بود و خواهد بود.

در خصوص وضعيت زندگي شخصي و فعاليتهاي اقتصادي ايشان و فرزندانشان بارها سوالاتي مطرح و خود ايشان پاسخ داده اند، به طور نمونه در چند ماه گذشته روزنامه كيهان مصاحبه بسيار مفصلي با ايشان ترتيب داده بود كه به تدريج در چندين شماره چاپ و منتشر گرديد و مي توانيد به آن مراجعه فرماييد.

فعاليت اقتصادي كه برخي از فرزندان ايشان دارند حق مسلم هر فرد ايراني است. و آنچه مهم است انجام ندادن كار خلاف قانون و عدم سوء استفاده از موقعيتهايي توسط فرزندان ايشان مي باشد كه معمولاً اين قضيه رعايت شده و در پرونده هاي مفاسد اقتصادي موردي از آنها به چشم نمي خورد و اگر موردي هم پيش بيايد همه افراد در برابر قانون يكسان هستند و با آنان نيز برخورد قانوني مناسب بايد انجام گيرد.

تكميل و ارسال فرم نظر سنجي موجب تكامل و پويايي كارماست.



مطالب این بخش جمع آوری شده از مراکز و مؤسسات مختلف پاسخگویی می باشد و بعضا ممکن است با دیدگاه و نظرات این مؤسسه (تحقیقاتی حضرت ولی عصر (عج)) یکسان نباشد.
و طبیعتا مسئولیت پاسخ هایی ارائه شده با مراکز پاسخ دهنده می باشد.